Followers

Tuesday, November 8, 2011

Eddie Hamid ft. Ashira - Buat Insan Tersayang


P: Sampai bilakah percintaan ini
Akan mengharung warnanya

L: Sampai bilakah harus aku begini
Menunggu kasih yang tak pasti
Ku takut suatu hari bila orang dah benci


P: Tinggallah aku menangis seorang diri

P: Sampai bilakah kerinduan ini
Hanyalah untukmu sayang

L: Tidakkan hilang kasih yang aku genggam
Kerana ku cinta kepada mu
Janji-janji ku dulu bukanlah janji palsu

P: Dan aku tak pernah curang kepada mu

L: Datanglah sayang
Datanglah kau datang kepadaku
Aku merindu
Rindu kasih
Rindu dendam terhadapmu

P: Sabarlah sayang
Sabarlah kau sabar menanti diriku
Aku berjanji akan menanti mu di puncak asmara

L: Sayangnya ku kepadamu
Hanyalah tuhan saja yang tahu
Dan hati ini
Sering berkata
Hanyalah engkau insan tersayang

D: Janganlah kau pergi lagi diriku
Tak ingin ku menangis kerana mu
Lama sudah hati ini tersiksa
Puas sudah ku berendam airmata

L: Datanglah sayang
Datanglah kau datang kepadaku
Aku merindu
Rindu kasih
Rindu dendam terhadapmu

P: Sabarlah sayang
Sabarlah kau sabar menanti diriku
Aku berjanji akan menanti mu di puncak asmara


L: Sayangnya ku kepadamu
Hanyalah tuhan saja yang tahu
Dan hati ini
Sering berkata
Hanyalah engkau insan tersayang

D: Janganlah kau pergi lagi diriku
Tak ingin ku menangis kerana mu
Lama sudah hati ini tersiksa
Puas sudah ku berendam airmata

P: Sampai bilakah
Percintaan ini
Akan mengharung warnanya

L: Sampai bilakah
Harus aku begini
Menunggu kasih yang tak pasti
Ku takut suatu hari
Bila orang dah benci

P: Tinggallah aku menangis seorang diri

No comments:

Post a Comment